לאחר חשיפת 'קול חי'; "לאסור הורדה מהרכבת בשל אי תשלום"

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on לאחר חשיפת 'קול חי'; "לאסור הורדה מהרכבת בשל אי תשלום"

בעקבות חשיפת 'קול חי': בארגון 'בצלמו' דורשים מחברת "כפיר" המפעילה עת הרכבת בירושלים, לאסור על הורדת נוסעים בשל אי תשלום – באזורים מסוכנים

צילום: Kobi Gideon / Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האירוע החמור ברכבת הקלה בירושלים: מנכ"ל ארגון בצלמו, שי גליק פנה היום (חמישי) לחברת "כפיר" המפעילה את הרכבת, בדרישה לקבוע נהלים לפיהם ייאסר להוריד מהרכבת נוסעים באזורי סיכון, בפרט בשעות הלילה.

בהתייחסותו לאירוע שפרסם לראשונה כאן ב'קול חי', בו הוצאה נערה כבת 15 מהרכבת בשכונה ערבית במזרח ירושלים, לאחר שלא הצליחה לתקף את כרטיס הרב קו, כתב גליק: "ראשית, הדבר תמוה ולא מובן. אחרי שכבר קנסת את הבנאדם מה הבעיה שיישאר ברכבת? אבל חמור מכך איך ייתכן שהפקחית לא מפעילה שיקול דעת ובוחרת להוריד נערה בת 15 באזור מסוכן בשעת לילה? ואם היה קורה לה משהו מי היה מקבל את האחריות?"

"מה שיותר חמור מכך, בתגובתכם לכתבה במקום להגיד מדובר בשיקול דעת מוטעה של הפקח אתם גיביתם את הפקחית במאה אחוז, דהיינו אתם אומרים שמותר להוריד בשער שכם גם ב-12 בלילה נערה בת 15. ייקוב הדין את ההר! מדובר בשערורייה וסיכון חיי אדם", הדגיש.

"אני דורש ממכם באופן מידי לקבוע שמי שמקבל קנס ניתן לו הזכות להישאר ברכבת עד סוף הנסיעה בכל מקרה, בנוסף לקבוע שלא ניתן להוריד אנשים בתחנות באזורים ערבים עוינים ובפרט בשעות הלילה", הוסיף וכתב מנכ"ל בצלמו. "ניתן בהחלט להמתין עוד תחנה או 2 עד להורדה של אדם שלא שילם".

לסיום, הוא ציין: "ככל שלא תיענו לבקשתי אפעל מול משרד התחבורה ואף מול הכנסת לחוקק חוק שיחייב אתכם לעשות דבר דומה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין מספיק מקום בתגובות כדי לגולל את מסכת ההתעמרות וההתנהלות השערורייתית של הפקחים ברכבת הקלה בירושלים. מדובר במדיניות אטומה שלא חומלת על קשישים או ילדים או על סתם תיירים שלא מבינים עברית ונופלים קרבנות לפקחים צמאי קנסות שרק רוצים לקנוס מה שיותר כדי לקבל בונוסים
    פשוט חרפה של חברה

    1. אנחנו במדינה של נצים מה אתה מצפה… אותותו משיח מגיע ישחט אותם אחד אחד